Animowane okładki w PWN

Bez wątpienia animowane okładki przykuwają uwagę i wzbudzają zaciekawienie odbiorcy Co istotne, pomysłowe oraz nietypowe animacje mogą być chętniej udostępniane przez internautów i tym samym zyskać na popularności w sieci. To narzędzie, służące głównie promocji książek, jest już z powodzeniem wykorzystywane przez wydawców zagranicznych.

 

Polskie wydawnictwa również sięgają po nowe rozwiązanie - PWN zaprezentował właśnie animowane okładki dla dwóch tytułów, które mają swoje premiery w lutym 2015: "Hardkorowy romans. Pięćdziesiąt twarzy Greya, bestsellery i społeczeństwo" - nowość z oferty Wydawnictwa Naukowego PWN oraz "Ostatni bus do Coffeeville" Domu Wydawniczego PWN.

 

Podejmujemy próbę wprowadzenia animowanych okładek na polski rynek. Chcemy sprawdzić, jak zareagują na tę innowację nasi czytelnicy, czy pomysł im się spodoba i czy zastosowanie tego rozwiązania przyniesie wzrost sprzedaży – komentuje Marta Sypuła, Dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu PWN. Jeśli animowane okładki zostaną dobrze przyjęte przez rynek z pewnością rozważmy przygotowanie takich okładek dla kolejnych nowości wydawniczych PWN. Będziemy obserwować rynek, wyciągać wnioski i na tej podstawie podejmować decyzje dotyczące animowanych okładek, ale też innych innowacji – zapowiada Marta Sypuła.

 

Premiery książek z animowanymi okładkami przewidziane są na 2 i 23 lutego 2015 r.

"Hardkorowy romans. Pięćdziesiąt twarzy Greya, bestsellery i społeczeństwo", Eva Illouz

"Ostatni bus do Coffeeville", Henderson J.Paul

 

Other news

Currently there are no news items.